.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیریت سیاسی به کشور ضرر می‌رساند/ سیاست‌زدگی آفت مازندران است
نماینده ولی‌فقیه در مازندران یکی از آفات عقب‌ماندگی کشور را سیاست‌زدگی دانست و گفت: مدیریت‌ها کمتر علمی و فقهی است که همین مسئله موجب عقب‌ماندگی کشور می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در دیدار مسؤولان آموزش و پرورش مازندران که به مناسبت هفته سوادآموزی برگزار شد، اظهار کرد: اساس معرفت اسلام دین و علم است.

وی با اشاره به اینکه در اصول کافی مرحوم کلینی روایت و احادیث زیادی درباره علم و آموزش آورده است، افزود: پیامبر اسلام(ص) پیامبر علم و دانش و اساس برنامه ایشان تعلم، تربیت و تزکیه بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بی‌سوادی در جوامع اسلامی را مایه خجالت دانست و تصریح کرد: امام راحل در هفتم دی‌ماه سال 1357 دستور بر تشکیل نهضت سوادآموزی دادند که در حال حاضر از 3 میلیون و 200 هزار مازندرانی 17 هزار بی‌سواد داریم.

طبرسی با تأکید بر اینکه تاکنون در بعد اقتصادی و کشاروزی کارهای درستی در کشور انجام نشد، خاطرنشان کرد: اگر در سایر برنامه‌ها مانند سوادآموزی موفق بودیم، وضعیت ما در حال حاضر اینگونه نبود.

وی با بیان اینکه برای کارهای نظری زحمت‌های زیادی کشیده شد اما اقدامات عملی را رها کردیم، عنوان کرد: مسؤولان و مردم باید در عمل اقدامات را اجرا کنند تا همه شاهد پیشرفت جامعه باشیم.

*مدیریت کشور کمتر علمی و فقهی است

آیت‌الله طبرسی، مازندران را با داشتن بیش از 50 دانشگاه خصوصی از استان‌های برتر علمی کشور دانست و گفت: در هشت سال دفاع مقدس شاهد حضور پررنگ معلمان در جبهه‌های جنگ بودیم که انقلاب اسلامی با همت مردم در سایه وحدت، رهبری و ولایت‌فقیه به پیروزی رسید.

وی یکی از آفات عقب‌ماندگی را سیاست‌زدگی دانست و بیان کرد: مدیریت ما کمتر علمی و فقهی است که همین مسئله موجب عقب‌ماندگی کشور می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه مدیریت سیاسی به کشور ضرر می‌رساند، تصریح کرد: با سیاست‌زدگی، درگیری، انتقاد و کارشکنی موفق به رسیدگی امور جامعه نیستیم.

*تفرقه مهم‌ترین بیماری اجتماعی است

طبرسی با بیان اینکه اگر فرامین رهبری را گوش می‌کردیم کارهای کشور مانند سوادآموزی قابل تعریف بود، افزود: اگر به مسئله ایمان، وحدت و ولایت‌فقیه خدشه وارد شود، جامعه متفرق شده و مورد ضربه دشمن قرار می‌گیریم.

وی مسئله تفرقه را مهم‌ترین بیماری اجتماعی دانست و گفت: تفرقه سبب ورود دشمن به کشور می‌شود و در واقع باید نهضت و قیام داشته باشیم که عارضه منفی را از دامن انقلاب پاک کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.